Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008

Απαγωγή συντρόφου απο κουκουλοφόρους.


Τη Δευτέρα 14/1/2008 ώρα 12:00 το μεσημέρι και ενώ επέστρεφα στην οικία μου έπεσα θύμα απαγωγής από ένοπλους κουκουλοφόρους. Τα γεγονότα εξελίχθηκαν ως εξής:

Καθώς έβγαινα από το αυτοκίνητο μου ,σταματάει ένα τζίπ μάρκας BMW, τύπου Χ5. Από μέσα βγήκαν 2 άτομα (κουκουλοφόροι) και αφού με ακινητοποίησαν δια της βίας, με οδήγησαν στο εσωτερικό του παραπάνω οχήματος όπου ένα τρίτο άτομο μου φόρεσε κουκούλα. Έπειτα, πάντα ακινητοποιημένος (3 άτομα είχαν καθίσει επάνω μου), το όχημα με μετέφερε (μετά από 20 περίπου λεπτά) σε άγνωστο χώρο. Κατά την διάρκεια της διαδρομής ο ήχος από ασύρματο και η εμφάνιση των ατόμων, που είχα δει, με έκαναν να υποψιαστώ ότι πρόκειται για αστυνομικούς. Στο χώρο αυτό (υπόγειο) μου τοποθετήθηκαν χειροπέδες , δίχως να μου έχει δηλωθεί η ιδιότητα τους και χωρίς να μου έχει γνωστοποιηθεί ο λόγος της κράτησης μου, ακινητοποιήθηκα εκ νέου σε μια καρέκλα.

Μετά από κάποια ώρα και αφού μου διευκρινίστηκε ότι δεν κατηγορούμαι για κάτι αλλά ότι πρόκειται για μια “φιλική κουβέντα” ακολούθησε ένα είδος ανάκρισης, από 3 διαφορετικούς άντρες διαδοχικά, από τους οποίους ερωτήθηκα σχετικά με κάποια άγνωστα σε έμενα άτομα.

Οι αναφορές από μεριάς τους του τύπου: “τι τα θέλετε τα όπλα”; “πού ετοιμάζεστε να χτυπήσετε”; “είστε μικροί, θα μεγαλώσετε και θα σας περάσει” εκτός από την έκπληξη μου, διότι καμία σχέση δεν έχω με τα παραπάνω, με έκανα να συμπεράνω ότι σκοπός της επιχείρησης ήταν η τρομοκράτηση μου προσωπικά και ο περαιτέρω εκφοβισμός του αναρχικού-αντιεξουσιαστικού χώρου στον όποιο και κινούμαι.

Κατόπιν μου ξανακάλυψαν το πρόσωπο και με μετέφεραν και με εγκατέλειψαν (ώρα 16:00 περίπου) στην εθνική οδό Ηρακλείου – Λασιθίου στο ύψος του ΚΤΕΟ.

Συμπερασματικά, δεν μπορώ να κατανοήσω γιατί, σε περίπτωση που ήταν αστυνομικοί, δεν προέβησαν σε νόμινη διαδικασία. Δηλαδή να με καλέσουν επίσημα και να ανακριθώ δια όλα αυτά που ειπώθηκαν στην δήθεν φιλική κουβέντα.

Ο λόγος που καταγγέλω το γεγονός αυτό είναι για λόγους αυτοπροστασίας καθώς και για να γνωστοποιήσω στον καθένα τις μεθόδους που χρησιμοποιήσαν άγνωστοι σε μένα μηχανισμοί προκειμένου να με τρομοκρατήσουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: