Κυριακή, 14 Σεπτεμβρίου 2008

Οργανωμένη ρατσιστική επίθεση δέχθηκε ο συνοικισμός των τσιγγάνων στην Άρτα.

Η ναζιστική αρχή της συλλογικής ευθύνης και τα φυλετικά χαρακτηριστικά ήταν η ψυχή της οργανωμένης ρατσιστικής επίθεσης που έγινε στον συνοικισμό των τσιγγάνων στην Άρτα, την Παρασκευή 12 του μηνός.

Η επίθεση οργανώθηκε και εκτελέστηκε από κατασταλτικούς μηχανισμούς, την αστυνομία, τα σκυλιά τους, εισαγγελείς και ρουφιάνους. Αμέσως μετά την επίθεση δόθηκε πολύωρος χρόνος σε τοπικό ΜΜΕ, σε ανώτερο αξιωματούχο της αστυνομίας για να απαγγείλει διάγγελμα( στη γλώσσα των ανθρώπων), προς τους πολίτες.
Η επίθεση έγινε κυρίως για την τρομοκράτηση των τσιγγάνων, ενώ στο τηλεοπτικό του διάγγελμα ο αξιωματούχος αναφέρθηκε στο αίτημα των αρχών ότι "πρέπει να φύγουν από κει οι τσιγγάνοι", χωρίς να προσδιορίσει το που θα πάνε και εάν αυτό γίνει με τη βία . Επίσης κάλεσε και σε γενικευμενο χαφιεδισμό και "συνεργασία" με την αστυνομία.
Η ρατσιστική επίθεση σύμφωνα με τα λεγόμενα των κατασταλτικών μηχανισμών οργανώθηκε ύστερα από κάποια "πληροφορία" που έλεγε ότι κάποιος τσιγγάνος έχει κάποιο όπλο.

Το προηγούμενο διάστημα είχαν προηγηθεί δημοσιεύματα στον τοπικό τύπο που καλούσαν εναγωνίως την αστυνομία να δράσει, ενώ ακόμη και σε αυτά τα δημοσιεύματα αποκαλύπτονταν ότι τελευταία τα κρούσματα παραβατικότητας από τσιγγάνους είχαν μειωθεί. Επίσης λίγους μήνες πριν, είδαμε να οργανώνονται και να δημιουργούνται συνθήκες κοινής δράσης από τοπικούς φορείς εξουσίας(δήμαρχος) την εισαγγελέα, την αστυνομία, τον εμπορικό σύλλογο, κλπ, ζωγραφίζοντας μια μοναδική εικόνα ολοκληρωτικών παρεμβάσεων με στόχο την "μικροεγκληματικότητα" που κατά τη γνώμη τους μαστίζει την κοινωνία. Προφανώς η ανεργία, η φτώχια, η Άρτα είναι από τους πιο φτωχούς νομούς της Ευρώπης, η ανασφάλιστη εργασία που στην πόλη της Άρτας έχει μαζική μορφή, η εκμετάλλευση των μεταναστών, η ακρίβεια, η μόλυνση του περιβάλλοντος κλπ είναι ζητήματα δευτερεύουσας σημασίας και για αυτό οι ίδιοι φορείς εξουσίας αδιαφορούν. Έχουν το μυαλό τους αλλού...

Το δια ταύτα όλων αυτών των ενεργειών που προηγήθηκαν, ήταν η εισβολή 30 πάνοπλων οργάνων με σκύλο ξεχωριστής ράτσας και έναν εισαγγελέα για να αποκτήσει την κοινωνική της νομιμότητα η αντιανθρώπινη ρατσιστική εισβολή.
Έγιναν έρευνες, εισβάλοντας σε σπίτια οικογενειών τρομοκρατώντας τα μικρά παιδιά και τους γονείς τους, έγιναν έρευνες σε αυτοκίνητα , αλλά και επιλεγμένες σωματικές έρευνες. Σα να μην έφταναν όλα αυτά υπήρξαν και προσαγωγές, μάλλον για εξακρίβωση στοιχείων κατά την προσφιλή τακτική τρομοκράτησης που ακολουθείτε από την αστυνομία.

Τα αποτελέσματα της επίθεσης σύμφωνα με τους κατασταλτικούς μηχανισμούς ήταν τρομακτικά, οι πουαρό βρήκαν ένα ολόκληρο πιστόλι (32mm;) του προηγούμενου αιώνα.

Προτροπή της στήλης προς τας αρχάς: Να ψάξετε στους φακέλους σας να δείτε αν το συγκεκριμένο όπλο πηρέ μέρος στην Οκτωβριανή Επανάσταση του 1917΄, αν ναι, να βάλετε μπροστά τον αντιτρομοκρατικό, μην τη γλιτώσει ο κάτοχος μόνο με πλημμέλημα.


Η εισβολή στον καταυλισμό των τσιγγάνων και η τρομοκράτησή τους, από σπίτι σε σπίτι είναι μόνο ρατσιστική, φανταστείτε σε μια αλλη περίπτωση να έπαιρναν οι κατασταλτικοί μηχανισμοί μια "πληροφορία" ότι κάποιος στους Κωστακιους(χωριό γειτονικό στην πολη της άρτας) έχει όπλο, θα ήταν λογικό να δούμε τα όργανα να ζώνουν όλο το χωριό και να εισβάλλουν πάνοπλοι στα σπίτια; Προφανώς και όχι
Εδώ όμως αξιολογήθηκαν τα φυλετικά χαρακτηριστικά και μόνο αυτά..

Η λειτουργία των μηχανισμών καταστολής συνεπικουρούμενη από
συνεργασίες με δικαστικές αρχές, ντόπιους παράγοντες εξουσίας και ΜΜΕ και υπό τη ναζιστικής έμπνευσης αρχής της περιβόητης συλλογικής ευθύνης, πρωταγωνιστεί ως βασικός εχθρός συνολικά της κοινωνίας, των δικαιωμάτων της και των ελευθεριών της.
Σήμερα η συλλογική ευθύνη εφαρμόστηκε στην κοινωνική ομάδα των τσιγγάνων, αύριο όμως, μετά από κάποια άλλη "πληροφορία", ο στόχος θα μπορεί να είναι η οποιαδήποτε κοινωνική ή πολιτική ομάδα που προβάλει αντιστάσεις ή έχει διαφορετική κουλτούρα.
Η καταστολή επιβάλλεται είτε γιατί κάποιος δεν υιοθετεί τις κυρίαρχες πολιτισμικές επιλογές και επιμένει στην δική του κουλτούρα και διαφέρει, είτε ο στόχος κάλλιστα μπορεί να περάσει και σε αυτούς που παλεύουν και αντιστέκονται διαφορετικά.

Είναι στιγμές της κρατικής βίας που τις έχουμε ξαναδεί και επιβεβαιώνουν πλήρως την αντικοινωνική και εχθρική παρουσία των κατασταλτικών μηχανισμών προς την κοινωνία.
Είναι στιγμές που αποκαλύπτουν την όξυνση της κρατικής βίας εναντίων της κοινωνίας, είμαστε σε εποχές γενικευμένης φτώχειας και άλλων προβλημάτων και το σύστημα θα αμυνθεί ασκωντας βία, κάνοντας ασκήσεις τρομοκράτησης που θα έχουν στόχο του, ολους μας.

Έχει γίνει πολύ κοινότυπο αλλά πλέον κοινότυπες είναι και οι ρατσιστικές επιθέσεις και γενικά η κρατική βία που δέχονται κοινωνικές και πολιτικές ομάδες, έτσι (ξανά)καταθέτουμε τον πασίγνωστο στίχο του Μπρέχτ που επιμένει σε κάθε εποχή να είναι επίκαιρος.

"Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους,
δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος.
Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα,
γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής.
Όταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους,
ούτε τότε φώναξα, γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος.
Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό,
δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός.
Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα,
αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου ..."

Μπέρτολ Μπρεχτ

Δεν υπάρχουν σχόλια: